Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao! - Reisverslagen van Manon - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao! - Reisverslagen van Manon - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Bon bini allemaal! Op 23 augustus gaat mijn avontuur beginnen. Ik zal 5 maanden een marketingstage gaan doen en dat op Curaçao. Ik heb een hele leuke opdracht gekregen en heb super veel zin om te vertrekken. Daarbij verblijf ik in een studio in de Vischsteeg. Er zijn heel veel studenten daar, dus veel gezelligheid! Het komende half jaar zal ik jullie op de hoogte houden met verhaaltjes én veel zonnige foto's, ayo!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

En we zijn weer thuis!

24 Januari 2014

Vakantiegevoel!

20 Januari 2014

Vakantie, bijna naar huis!

08 Januari 2014

Merry Christmas 'nd a happy new year!

17 December 2013

-
Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12644

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: