Een maand op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Een maand op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Een maand op Curacao!

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 September 2013 | Curaçao, Willemstad

Donderdag was de pauze weer super chill. Samen met Mitchell ben ik gaan zwemmen bij Zanzi Bar. De tijd ging natuurlijk veels te snel, maar het was weer even een goede pauze! Donderdag op vrijdag heb ik wel 11 uur geslapen. Had het echt even nodig! Je zou verwachten dat ik hier nog meer siesta’s doe dan thuis, maar was dat maar zo pfoe.

Vrijdagochtend heb ik met iemand van de drogisterij bedacht hoe we de 2 bedrijven gaan versieren voor de launch. We zijn langs geweest en hebben daarna heel veel ballonnen gekocht. Vond het leuk om lekker op pad te zijn. ’s Middags ben ik zelf nog even Punda in geweest om een doek te kopen voor het bill board. Die wordt vandaag opgehangen, maar de launch is nog niet. Net toen ik thuis was, werd ik opgebeld dat de stroom was uitgevallen op ons bedrijf. Dus ik mocht thuis verder werken. Wat vervelend joh..! Na het werk ben ik snel naar St. Tropez gegaan. Lekker in het zwembad gezwommen! We waren met best een grote groep, niemand hoeft te werken ofzo. Maar was echt even lekker!

’s Avonds wat gegeten en daarna met Jurassic & 2 nieuwe friese meisjes een avondwinkel gaan zoeken. 3 kwartier later waren we pas terug! Toen gezellig met z’n alle wat gedronken en ons klaar gemaakt voor Full Moon. Het was op het strand van Kokomo Beach en het was echt leuk! Hoewel ik wel te hoge verwachtingen had. Maar ik heb me toch goed vermaakt. Quintino was jarig en hij draaide de halve nacht!

Zaterdag ochtend om 10 uur moest ik werken. Jaja. Ik had bijna niet geslapen, want ik was bang dat mijn wekker weer niet af zou gaan. Dus om het half uur ben ik wakker geschrokken. Om 10 uur hebben we een introductie gegeven bij een bedrijf over hoe ons systeem werkt. Het was in het Papiaments dus ik heb niet zo heel veel hoeven doen. Na een uurtje stond ik weer buiten en toen ik thuis kwam was iedereen klaar om naar Zanzi te gaan. Lekker een lui dagje op het strand! Heb me dit weekend niet ingesmeerd. Heel slecht, maar ben echt weer even bijgekleurd. Je wordt wit van die dagen op kantoor!

Zaterdagavond ging bijna niemand uit, maar Kaylie en ik waren toch naar Bermuda gegaan. Na een uur waren we alweer terug, want het was echt niks. Heel vaak is Bermuda leuk, maar nu was het rustig en niet gezellig. Toen maar rond half 3 gaan slapen.

Zondagochtend weer vroeg wakker. Ik bedacht me dat mijn handdoek nog buiten hing. Het was half 8 en ik had al zo’n gevoel dat meneer de tjoller weer langs zou komen. En jahoor ik was te laat. Die *$ zwerver heeft nu al mijn 2e handdoek gejat. Dus al mijn handdoeken eigenlijk. Bij de buren is het hele zwembad gejat! Die man heeft echt super veel spullen erbij elk weekend.

Ik ben niet meer gaan slapen en gelukkig gingen de jongens voetbal kijken bij Cabana. Dat wordt hier bij ons in de ochtenden live uitgezonden vanwege het tijdsverschil. Dus Kaylie en ik zijn vroeg meegegaan naar het strand. Ik heb af en toe even gekeken hoeveel Ajax achter stond en verder heerlijk gezond op het strand! Het verbaasde mij echt hoeveel mensen zo vroeg naar het strand gaan om voetbal te kijken, het was echt druk bij de televisieschermen. Weer een lekker dagje gehad en daarna zijn we boodschappen gaan doen. Met z’n alle broodje hamburger en aardappeltjes gegeten. Ook bij Miles nog wat gedronken en lekker de voice gekeken met Mitchell.

Vrijdag tijdens Full Moon was ik precies een maand op dit eiland. Wat betekent dat ik al op 1/5e zit. De tijd gaat echt super snel, voor ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig terug. Daar denken we nog maar eventjes niet aan en ik ga nog lekker veel dagen genieten van het mooie weer, de gezelligheid en de leuke feestjes!

  • 23 September 2013 - 22:26

    Larissa:

    Hahahaha ik vind die zwerver echt leuk

  • 24 September 2013 - 07:55

    Anita:

    haha, je schrijft er in elk geval heel grappig over Manon, zag je al helemaal uit je bed sprinten om je handdoek veilig te stellen, helaas. Wel gek dat ze de presentatie in papiemento geven, leer jij toch niks van? Hopelijk gaat dat op je volgende stage beter. Gaat idd snel meis, geniet er maar lekker van, tot de volgende keer, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 12657

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: