Vakantiegevoel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Vakantiegevoel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Vakantiegevoel!

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Zo, wat voelt het lekker om vakantie te hebben in dit land. Als je hier vrij bent, heb je ook écht een vakantiegevoel. De meeste dagen bestaan uit lekker chillen op het strand of naar het zwembad. We kunnen natuurlijk niet wit thuis komen hè.

Dinsdag ben ik met Wouter, Martijn, Mitchell & zijn vader naar Porto Marie geweest. Een wit strandje richting Westpunt. Met Martijn ben ik in de open jeep achter Mitchell aangereden. Lekkerlekker!
Het strand was leuk en ik was er nog nooit geweest. Het was een stuk toeristischer dan de andere strandjes bij Westpunt. Na afloop zijn we langs een flamingo-meer gegaan en hebben we de vogels gezien. Ze waren wel op een afstandje, maar heb er heel veel gezien.

Toen ik thuis kwam, wilde nog steeds niemand sushi uiteten. Ik wilde deze week wel graag nog een keer Chopstix eten. Dus samen met Matthijs zijn we het af gaan halen en thuis lekker opgegeten. Die sushi is hier zó lekker!

Daarna met Wouter, Mitch, Jorn & Martijn naar Cinco gegaan. Een club waar je voor 15 gulden een uur lang onbeperkt kan drinken. Na 6 drankjes was het heel gezellig en was het een leuk avondje uit! Het begint al om 9 uur, dus niet al te laat naar bed gegaan.

Woensdag op Cabana gelegen met Saskia & een vriendinnetje. Was eerst met Mitchell, maar die ging net als de meeste andere mannen op Cabana voetbal kijken. Ook dit was weer een chill dagje strand en daarna ben ik met de buurjongens uiteten gegaan. We zouden lasagna eten, maar er waren nog maar 4 borden lasagna. We waren met z’n 5e. Ik had verloren met steen, papier, schaar.. dus ik moest spaghetti. Was gelukkig ook lekker en ik eet snel thuis weer lasagna. Wat heb ik zin in lekker eten van thuis! Na afloop hebben we afscheid genomen van Max. Heb zo’n 4 maanden bij Pampus ‘gewerkt’ en hij was er ook altijd. Daarna bij Miles gezeten.

Vanmorgen ging om half 6 de wekker. David en Saskia gaan 2 dagen naar Aruba en ik zou ze brengen. Zij brengen mij namelijk maandag naar Hato. Niet bij nagedacht dat zíj echt op een vroege tijd vliegen. Als een echte tjoller in m’n pyjama en bril in de auto gestapt en daarna weer lekker verder geslapen! Voor hoever het lukte, slaap slecht omdat ik bijna naar huis ga.

Verder ben ik vandaag naar Arke Fly geweest. Ik heb alvast ingecheckt en mijn stoel gereserveerd. Dit keer zit ik lekker bij het raam! Vlieg wel heel saai alleen, maar neem wel overdosis aan slaappillen. Toen ik thuis kwam heb ik een tijdje met mijn nieuwe buurmeisje Emily op de patio gezeten. Daarna met Matthijs en Samir naar St Tropez gelopen. Zij gingen lunchen en ik ben lekker gaan zonnen in een loungehokje. & heb wilde dolfijnen gezien! Ze zwommen langs St Tropez, echt heel leuk.

Thuis weer met Emily buiten gezeten en toen kwamen er 3 Jehova’s. Heb ze hier wel vaker gezien, maar dit is de eerste keer dat ze met me praatten. Het duurde veel minder lang dan wat ik altijd hoorde. Hij gaf eigenlijk alleen een boekje wat ik daarna heb gelezen. Vervolgens werd het druk op de patio en hebben we de rest van de tijd daar gezellig gezeten. Emily heeft voor ons gekookt en met z’n alle pasta gegeten op de patio. En nu zitten we een drankje te doen bij Miles. Heb net ‘wie is de mol’ gekeken en Jan Willem is de mol. Doeeeei.

  • 24 Januari 2014 - 07:18

    Jaap:

    Nog maar een paar nachtjes meisje. Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om naar huis te gaan en het moeilijk is om weg te gaan. Sluit je toch weer een heel bijzondere periode van je leven af. Ik ben zoooooo blij als ik je straks weer zie. Xxx pappa

  • 24 Januari 2014 - 08:08

    Anita:

    lekker joh vakantie, klinkt super :) en gaaf dat je dolfijnen hebt gezien. En wat de Mol betreft is Mel het daar ook mee eens? Die is de kenner toch haha? Veel plezier nog en een goeie reis meis, tot gauw, xxxx

    p.s. vond het super leuk om je te volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 12642

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: