Huisdieren! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Huisdieren! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Huisdieren!

Blijf op de hoogte en volg Manon

19 September 2013 | Curaçao, Willemstad

Maandag een gewone werkdag gehad en ’s avonds zijn we met z’n 17e uiteten gegaan bij de Tropen. Marjolein was jarig. Echt heerlijk gegeten! Eefke had een kaartje gekocht om mee te doen aan de pubquiz daar. Met z’n alle en wat iphones wisten we nog best veel. Die man riep ook om hoe we sommige vragen ooit konden weten. Maargoed na ronde 2 zijn we naar huis gegaan! Nog even nagezeten op de patio, maar toen ik half in slaap viel ben ik toch maar naar bed gegaan.

Dinsdagochtend had ik een gesprek bij Wereldstage. Ik heb aangegeven dat ik van stageplaats wil wisselen. Ik heb dit woensdag op het werk verteld en gelukkig mag ik blijven tot ik iets nieuws heb. Dus nu zijn Wereldstage en ik hard op zoek naar een leuke nieuwe plek. Ik heb wel al ideeën waar ik heen wil, maar er is nog niets geregeld. In maximaal 2 weken heb ik een nieuwe plek, ben benieuwd!

Na het gesprek ben ik met Samir gaan zwemmen bij Rock Beach. Mijn haar mocht niet nat worden, want ik moest na de pauze gewoon weer naar kantoor. Pfoe wat was het slecht weer. Zoals ik vorige keer vertelde moet je eerst over de rotsen heen klimmen om het water in te kunnen. Toen ik op de rotsen zat, is het water al 2 keer over me heen geslagen. Daarna ben ik nog zo’n 10 keer kopje onder gegaan. Maargoed het was wel gezellig. En echt een topsport!

Na het werk met een groepje naar Mangusa gegaan. Jaja, na 3 weken op het eiland eindelijk die supermarkt gevonden. Het scheelde dat ik niet reed dit keer. Het was echt leuk om daar te winkelen. Mangusa is een hypermarket en het heeft echt super veel producten en zelfs een hele afdeling met make-up en andere badkamerspullen. Ik had overdag al boodschappen gedaan, maar toch nog even wat dingetjes erbij gekocht.

Gisteravond zaten we gezellig op de patio toen Zoe half aangekleed naar buiten kwam rennen. Er zat een beest in haar kamer zei ze. Wij dachten een kakkerlak ofzo. Toen iemand daarna riep dat het een krab was, zijn we er allemaal heen gerend om te gaan kijken. Wat was die krab groot, niet normaal! Het is de grootste die ik tot nu toe heb gezien hier. Hij zat achter haar schoenenkast. Roy heeft hem met een bezem eruit gekregen. Ik heb alleen maar lopen gillen dat ie zachtjes moest doen, want hij ramde hem de hele tijd. Is toch zielig. De rest van de groep was aan het gillen en stond op een bankje. Ik heb echt gelachen en alles gefilmd. De krab heeft het uiteindelijk voor zichzelf verpest. Hij was buiten en de deur van Zoe was dicht, maar de grote krab wilde weer onder de deur door terug naar binnen. Toen heeft Kaylie hem vermoord. Echt super zielig en ik ben blij dat ik het niet heb gezien. Daarna is ze mijn kamer in gegaan en heeft ze de kakkerlak verbrand in mijn keuken. Dat mocht dan weer wel! Echt een pyromaan is ze, maargoed wel handig. Er lag van de week trouwens ook een muis voor m’n koelkast. Gelukkig was ie al dood en zag er daardoor wel lief uit. Ook had ik Sammy de Salamander in mijn huisje een paar dagen, maar die is helaas vertrokken..

Na het krab-avontuur ons klaargemaakt en ben ik met Kaylie, Eefke, Zoe, Tamara, Stephanie, Lanesh & Kristen naar Cabana gegaan. Ik was niet zo laat thuis, maar ben alsnog moe aan het zijn nu. Vannacht maar een goede nacht maken, zodat ik morgen goed wakker ben voor mijn eerste full moon feest op dit eiland!

  • 20 September 2013 - 09:03

    Anita:

    dat is me weer een avontuur Manon, idd zielig voor de krab maar het lijkt me niks om die in je huis te hebben. Al die enge beesten zou voor mij een reden kunnen zijn om niet naar Curacao te gaan haha.Hopelijk krijg je binnenkort een leuke stageplek meis. Veel plezier morgen met het volle maan feest, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 12649

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: