Weeeeekend! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Weeeeekend! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Weeeeekend!

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 September 2013 | Curaçao, Willemstad

Vrijdag uit het werk even boodschappen gaan doen met Sem en Mitchell. Mitch vertelde al dat hij altijd de verkeerde kassa uitkiest. Ik ook. Maar dit keer was ik niet de lul maar hij. Er stond een vrouw voor hem en na een paar minuten vroeg Mitchell maar of ze voor een weeshuis boodschappen aan het doen was. Ze had 3 boodschappenkarren vol en wel voor 885 gulden boodschappen gehaald. Maar het was geen weeshuis, ze had kinderen antwoordde ze. De cassiere kwam niet meer bij. Ze verkopen trouwens nu al pepernoten in de Albert Heijn en op de verpakking stond dat mijn worst uit Zaandam komt. Leuk he?!

Het uitgaan vrijdag was best wel flut voor het eerst. Bermuda was namelijk helemaal uitgestorven. Wij naar het schuimfeest gereden in zuikertuintje, maar iedereen liep eruit en zei dat het een flop was. Dus we zijn daar niet eens meer naar binnen gegaan. Toen ben ik maar gaan slapen om 2 uur. Maar de rest van het weekend heeft alles goed gemaakt!

Zaterdagochtend de was weggebracht. Ik heb al een keer met de hand gewassen maar echt goed ben ik er niet in. Mijn was wat ze kunnen verpesten doe ik nog wel een keer met de hand, maar de rest lekker weggebracht! Daarna lekker gewinkeld met Yasmijn, Evi en Kaylie in Punda. Had echt even nieuwe kleren nodig aangezien we vaak uitgaan.

’s Avonds moesten we om 7 uur buiten staan. Er stonden 2 loko bussen voor onze straat klaar. Echt heel vet zo’n bus. Met ongeveer 75 andere studenten vertrokken we in de bus. Het had open ramen en er werd alvast feestmuziek gedraaid waarbij veel mensen stonden. Was gezellig en uiteindelijk kwamen we aan bij het strand van Kokomo. Daar gingen we met z’n alle barbecuen en om 9 uur begon het feest. Heb echt een topavond gehad en om 2 uur stond de locobus weer klaar om ons naar huis te rijden.

Zaterdag op zondag nacht was er weer hele harde onweer waarbij iedereen wakker is geworden. De knallen hier zijn zo hard, echt niet normaal. De hele straat is ook onder water gelopen. Verderop in de straat was het ingeslagen, dus vandaar die harde knal waarschijnlijk. Gelukkig dat de onweer ’s nachts was, want zondag was het helemaal opgeklaard en hadden we prachtig weer.

Zondagochtend was ik vroeg wakker, dus ben toen maar even gaan sporten. Nja dat sporten was pas om 10 uur, dus ik zweette me dood! Na het douchen was ik nog rood, maar goed ik had bewogen. Om 11 uur hadden we op de patio afgesproken om naar Westpunt te rijden. Met Mitchell, Wouter, Evi, Lisa, Yasmijn en Bianca ging ik die kant op. Het was een uur rijden maar dan heb je ook echt wat. Het was echt super mooi daar. Wit strand en een helder blauwe zee. Heb daar ook weer gesnorkeld en dat was ook echt mooi! Mijn handdoek is trouwens gestolen door die *#$@ tjoller. Hij heeft nu al een stoel, een deken en eten & drinken. Maarja lekker kut want het was mijn enige handdoek dus ooit maar even een nieuwe halen.

Zondag avond voor de derde keer uit geweest dit weekend. Als ik niet was gegaan, was ik om 9 uur al in slaap gevallen want ik was best moe. Maar Marjolein is jarig vandaag dus ik ging toch maar even mee. Was gezellig & even voor 12 ben ik gaan slapen. De wekker was echt super zwaar vanmorgen om 6.45. Ik ben moeier het weekend uitgekomen dan ik erin ging, maar het was echt weer een leuk weekend!

  • 16 September 2013 - 22:01

    Larissa:

    Leuk je weekend! Echt lekker dat je zoveel te doen hebt en dat je zoveel mensen om je heen hebt hoor! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 12653

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: