nog maar 7 weekjes, time flies! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu nog maar 7 weekjes, time flies! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

nog maar 7 weekjes, time flies!

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 December 2013 | Curaçao, Willemstad

Holaaa,

Dit gaat een kort verhaaltje worden want zoveel is er niet gebeurd. Maar al een tijdje niet geschreven, dus hier komt ie.

Vorige week weer een week gewerkt. Ik heb vaak de pick-ups gedaan en dat was wel leuk. Hoewel die mensen denken dat ik gids ben, ik ben ook maar gewoon een studentje. Ik kreeg vragen over wat ze hier verbouwen, hoe lang het eiland is, hoeveel mensen er wonen, hoe duur de benzine is etc. Heb mezelf overal wel uitgeluld en aangezien zij de goede antwoorden ook niet weten, kon er niet zoveel fout gaan haha. De dagen zijn lekker snel gegaan en vrijdag was het alweer weekend.

Afgelopen weekend wilden we een keer ergens anders uit. Daarvoor eventjes lekker gewinkeld met Saskia en eindelijk hakken gekocht. Had zo’n zin om daarop te lopen aangezien tjoller mijn andere heeft. ’s Avonds gingen we met een grote groep naar Private. Was wel leuk voor een keer.

Zaterdag hele dag bij Clemens uitgebrakt en ’s avonds op tijd gaan slapen. Ja echt een oma pfoe. Zondag weer lekker fit en toen ben ik met veel huisgenootjes naar St Tropez gegaan. Lekker gezwommen en gezond. En ’s avonds laatste aflevering van penoza gezien, spannendd.

Afgelopen maandag heb ik sinds een lange tijd weer een keer gesport. En wat was dat lekker. Samen met 6 huisgenootjes zijn we gaan kickboxen bij Private. Wat op vrijdag een club is, is op door de weekse avonden een bokszaal. Heb een paar dagen spierpijn gehad, maar vond het echt leuk om weer een keer goed te sporten. Ga vaker heen!

Gisteren ging m’n werkdag weer lekker snel. ’s Ochtends was ik met Urvin bij de pontjesbrug. En in de middag op Jan Thiel met Elvis. Daar komen veel minder klanten, dus heb lekker op m’n laptop gezeten. Oh en ik zag Paulien van Gooische meisjes daar lopen jaja. Heb Bing van gtst ook al gezien. Het is hier zo klein dat je hier meer bekende Nederlanders tegenkomt dan in je eigen land waar ze wonen.

’s Avonds zijn we gezellig met 35 huisgenootjes uiteten gegaan bij Wilhelminaplein. Lisa, Geertje en Lidewij gaan alweer naar huis. Raar hoor om naar huis te gaan. Soms heb ik echt zo’n schrikmomentje dat ik alweer bijna naar huis moet. Zeker nu jullie zo’n storm hebben.. ik wil niet!

Nou kort verhaaltje. Ik zal ervoor zorgen dat ik weer wat meer boeiends ga doen! Bijna weekend, dus komt goed xxxxxxxxxx

  • 08 December 2013 - 12:09

    Anita:

    heerlijk hoor jouw verhalen, je bent echt grappig en ja de tijd gaat super snel, geniet er maar lekker van dat je nog 7 weken prachtig weer hebt meis, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 12645

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: