Herfstvakantieee - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Herfstvakantieee - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Herfstvakantieee

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Oktober 2013 | Curaçao, Willemstad

Dinsdag was er dus in mijn auto ingebroken. Achteraf is het waarschijnlijk een tjoller geweest die naar geld heeft gezocht. Al mijn kastjes lagen open. En het was een domme tjoller, want hij heeft alleen mijn frontje meegenomen ipv mijn hele radio. Dus het viel wel mee gelukkig.

’s Avonds zijn we met een groepje gaan eten bij Pampus en daarna door gegaan naar Cinco. Woensdag en donderdag gewerkt en de avonden lekker naar het strand geweest bij Zanzi. De leuke avonden hebben me gelukkig die week doorgesleept. Ik trok het niet meer op het werk.

Donderdag was mijn laatste werkdag. Wereldstage belde die middag dat mijn stage is opgezegd. De volgende ochtend werd ik wel even wakker met het idee van ohmygod ik heb geen stage meer, maar het voelt echt super goed nu. Ik hoop vandaag meer te horen over een nieuw bedrijf.

Vrijdagavond was mijn 2e full moon op Kokomo. Wat ook betekent dat ik er toen alweer 2 maanden was. De tijd vliegt hier om! Maar het was echt een leuk feest. Er waren geen bekende DJ’s zoals vorige keer, maar eigenlijk draaiden deze veel leuker. Het volgende full moon feest is 15 november en die dag komen papa en jari al aan. Echt super leuk dat ze me op komen zoeken!

Zaterdag lekker uitgebrakt op Zanzi en zondag heerlijk gezond op Cabana. De week daarna heb ik herfstvakantie gehad. Normaal heb je die hier niet, maar ik mag pas overstappen als school goedkeuring geeft. School was wel dicht vanwege vakantie en die kunnen vandaag pas reageren. Dus ik had heerlijk een weekje vrij om bij te komen!

Ik ben die week veel naar St Tropez geweest en ook lekker naar het strand. Verder nog een ochtendje geshopt met Saskia en ik heb mijn stempel gehaald bij migratie samen met Evi. Niet langer illegaal meer whoee. Eigenlijk was er elke dag wel iemand vrij om me te vermaken. Ik ben weer een stapje dichterbij het neger worden en helemaal ontstresst.

Dinsdagavond zijn we met een grote groep naar Campo geweest. Na alle verhalen gehoord te hebben, wilde ik het ook wel een keertje zien. Campo is een stripclub en buiten zijn allemaal hoeren zoals op de wallen. Het was zo niet sexy, maar ik heb wel gelachen.

Afgelopen weekend weer naar zanzi op zaterdag. ’s Avonds was feest DJ Ruud in Bermuda en daar moesten we natuurlijk ook even heen. Was druk en gezellig. Daarna ben ik met Jorn nog gaan flyeren voor ons feest in Pampus.

Gisteren was echt een heel lekker dagje. Met 3 auto’s zijn we richting Blue Bay gegaan. Van te voren dacht ik dat het een hotel was, maar het was echt een super groot vakantiepark waar je met de auto doorheen reed. Daar zijn we lekker op het strand tussen de palmbomen gaan liggen en er was ook een zwembad. Het voelde echt alsof je op vakantie was. Lekker gezwommen, gezond en even sportief gevoetbald. In Nederland ben ik al een heeeeel klein beetje lui, maar hier op de Antillen word je er bang van. ’s Avonds ‘alleen maar nette mensen’ gekeken en toen was mijn herfstvakantie alweer om!

Jullie hebben een lekker windje vandaag hoor ik? Haha heel Nederland weer op z’n kop. Fijne dag nog allemaal xxxxxx

  • 28 Oktober 2013 - 17:31

    Rina:

    Herfstvakantie?!!! Volgens mij heb jij alleen maar vakantie Haha en ja wij hebben hier storm, genieten he?!

  • 29 Oktober 2013 - 06:56

    Anita:

    Hey Manon, haha, daar lijkt het op hè? Lekker meis dat je stage is afgerond en dat je weer helemaal bent opgeknapt, ik hoop dat je het op je volgende plek meer naar je zin hebt, succes alvast, xxx

  • 01 November 2013 - 21:07

    Larissa:

    Haha ik wist niet eens dat je illegaal was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 12647

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: