Queen Vegas! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Queen Vegas! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Queen Vegas!

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 November 2013 | Curaçao, Willemstad

Vrijdag avond ben ik met een groepje gezellig uiteten geweest in Pampus. Die 3 keer gratis per week uiteten bevallen me nog prima! Zaterdag was ons feest al. Om 21.00 moesten we aanwezig zijn. Het feest heette Queen Vegas en er waren 4 goktafels waar men kon spelen met nep dollars. Ik stond bij de ingang met de gastenlijst en ben wel lekker veel naar binnen geweest. Tot 12 uur was het een leuk feestje, maar daarna gingen de meeste toch naar iets anders toe. We mogen gelukkig nog een feest organiseren, dus kan nog lekker komen eten komende tijd!

Tot zondag is het eigenlijk geen mooi weer geweest. We hebben veel wateroverlast gehad. Bij mijn buurmeisje Kaylie was haar hele kamer volgelopen ’s nachts. Mobiel stuk, kleren verkleurd. Gelukkig had ik alleen een plasje in het midden van de kamer waar niks lag. Ik merk wel dat heel Curaçao op de zon draait. Wat moet je hier doen als het regent? Eigenlijk is alles buiten hier. Ik ben de hele zaterdag bij Clemens binnen penoza gaan kijken en een filmpje. Zondag toch maar naar het zwembad gegaan, ook al was het bewolkt. Er was in ieder geval geen regen! Was wel gezellig daar en een chill dagje.

’s Avonds wilde ik alvast gaan tanken voor maandag ochtend. De auto reed dus niet meer weg, want de benzine stond helemaal op de E. In de straat zit altijd een Antalliaanse man met zijn vrouw buiten voor hun huis. Daar kon ik een jerrycan lenen en ze brachten me zelfs naar de benzinepomp. Toen hebben 2 jongens van hun mijn auto gevuld met benzine en hem proberen te starten. Hij deed het nog niet. Hele auto aangeduwd tot ie, 100 meter verder, aan het eind van de straat stond. Renden we dan achter die auto aan, wat een verschutting haha. Mijn huurbaas zat in de kroeg en kwam naar buiten want die zag zijn stukke auto de straat door gaan met allemaal Antallianen erin. Hij heeft het de hele avond niet meer gedaan en vond het heel kut want ik moest waarschijnlijk 600 gulden betalen voor een nieuwe pomp. De volgende ochtend zou er een monteur komen, maar mijn huurbaas kreeg hem gelukkig aan. Pfoe was echt blij! & Ik heb er van geleerd, ik ga tanken jaja. Daarna nog even met Clemens naar pontjesbrug gelopen en daar even gezeten. & toen was het weekend alweer om.

Ben nu alweer 2 dagen aan het werk en het zijn lekkere rustige dagen. Gisteren waren er een paar cruise schepen, maar alles ging wel goed. Ben de hele dag in de shop geweest. Als er even geen toeristen zijn, kun je lekker voor jezelf bezig. En ik zit lekker de hele dag buiten aan een tafel in plaats van op een saai kantoor. Een collega kwam net hier met de krant die de politie uitgeeft. Je ziet gewoon met hoofd en al wie de moordenaar is en wie er vermoord is. Die foto’s van het plaats delict staan gewoon in de krant. Heel raar, maar wel leuk die sensatie haha.
Maargoed heb het nog naar mijn zin hier en het is gezellig met de collega’s en toeristen. Morgen even skypen met school om te overleggen wat voor opdracht ik hier uit kan voeren. Het is trouwens alweer 2 dagen zonnig! Ayooo.

  • 12 November 2013 - 12:54

    Larissa:

    Lekker dat jullie nog een feest mogen doen! Nog meer gratis uiteten! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 12656

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: