VIP bij Billy de Kit! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu VIP bij Billy de Kit! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

VIP bij Billy de Kit!

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 September 2013 | Curaçao, Willemstad

Donderdag en vrijdag weer 2 werkdagen gehad. Deze 2 dagen lekker in m’n pauze weggeweest. Donderag had ik anderhalf uur om op de patio in het zonnetje te zitten. Kaylie was ook nog even thuis. Maar vrijdag was helemaal een top pauze. ’s Ochtends al van huis m’n bikini meegenomen en om 12 uur kwam Mitchell mij ophalen om te gaan zwemmen bij Zanzi bar. Dit keer had ik weer een uur. Uiteindelijk hebben we 10 minuten kunnen zwemmen (moest ook nog opdrogen en terug rijden), maar het was het zeker waard. Op de terugweg weer leuk op elkaar lopen katten, want sommige mensen zijn echt heel traag enzo. Haha.
Vrijdagavond heel even proberen te slapen, wat een klein beetje lukte. Daarna gezellig met z’n alle op de patio gezeten en toen uitgegaan in Bermuda. Was weer een leuk avondje uit!
Zaterdag met iedereen naar Zanzi Bar geweest. Heerlijk in het zonnetje gelegen, gevolleybalt en zelfs gesnorkeld. Wat was dat mooi zeg! Samen met Bianca een stukje gezwommen en verderop echt mooi onderwater kunnen kijken. Echt heel vet.
Zaterdag avond tot half 1 op de patio gezeten. Zoë was om 12 uur jarig en dat moest gevierd worden. En wat was het een geslaagde avond! Om 12 uur hebben we gezongen, taart gegeten, wat gedronken en daarna zijn we richting Bermuda gelopen. Daar had ze geregeld dat we met een groepje als VIP naar binnen konden. In Bermuda stond lekker een fles champagne en malibu voor ons klaar. Deze avond draaide Billy de Kit en wat heeft hij leuke muziek gedraaid! We hebben ons super goed vermaakt en rond half 5 zijn we de tent uitgezet omdat het dicht ging. Het was echt een top avond!
Zondag ochtend alweer om 10 uur wakker. Toen ik m’n huisje uitliep stond daar een Tjoller (zwerver) onze patio op te ruimen, nja leeg te roven. Hij begroette mij vriendelijk, ik zei hallo terug maar ondertussen deed ik zo snel mogelijk mijn deur op slot. De man met de baard heeft naar wat spullen gezocht in de prullenbak, het drank van de tafel meegenomen én de stoel van Kaylie. Hahahahaha daar kwamen we ’s avonds pas achter en dat heeft echt mijn dag gemaakt. Nu heeft ze een stoel minder in d’r kamer, maar die arme man zal er wel blij mee zijn!
Vervolgens ben ik een supermarkt op gaan zoeken. Met het werk zijn we langs Mangusa gereden dus ik dacht dat ik die wel zelf kon vinden. Nou ik heb het hele eiland weer kunnen bekijken die ochtend. Wat een drama. Toen ik het opgegeven had en weer richting huis reed, zag ik gelukkig bordjes Albert Heijn staan. Dat uiteindelijk wel gevonden en daar maar m’n boodschappen gedaan.
’s Middags naar Cabana geweest om daar lekker op het strand te liggen. Heerlijk 2 dagen zon gehad! Op de terugweg met Kaylie een cadeautje gehaald voor Zoë en de patio een heel klein beetje versierd. Opweg naar de winkel hebben we 10 bijna doodervaringen gehad aangezien we de weg niet konden vinden. We zijn zelfs door één of andere ghetto gereden, met 100 gaten in de weg, waar we snel onze ramen dicht hebben gedaan en de deuren op slot.
’s Avonds was het ergens de bedoeling om naar Wet & Wild te gaan, maar om half 10 ben ik naar bed gegaan, net als de meeste. Wat was ik kapot! Om vervolgens 12 uur diezelfde avond weer wakker te worden. Gelukkig zaten er nog wat mensen op de patio en ben ik gaan douchen en buiten gaan zitten. Ik heb het nog nooit zo warm hier gehad als die avond in mijn kamer. Ik was heel moe, maar kon er echt niet door slapen. Toevallig had Kaylie hetzelfde probleem en die kwam na 5 minuten ook naar buiten. Toen iedereen weg ging, zijn wij nog even in pyjama bij Miles gaan zitten. Vervolgens mijn dekens en kussen gepakt om heerlijk in de frisse lucht te gaan slapen. Rond half 3 kwam ik erachter dat een stenen bank toch niet zo lekker slaapt, om vervolgens mijn warme bedje maar weer op te zoeken!
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst het weekendgevoel gehad wat de meeste mensen wel kennen. Thuis in Nederland was het voor mij altijd een soort weekend. Naar school en werk hoefde ik namelijk nooit 40 uur. Afgelopen week heb ik zo’n 45 uur gewerkt en had ik voor het eerst in mijn leven zo’n waardering voor het weekend. En elk weekend hier is een soort minivakantie. Lekker zwemmen, op het strand liggen tussen de mooie palmbomen en natuurlijk de leuke feestjes. Het gaat super snel om, maar ik kan er nu wel weer een weekje tegenaan. Op naar het volgende welverdiende weekend!

xxxxxx

  • 10 September 2013 - 06:51

    Anita:

    geweldig Manon, de tijd van je leven hè? Lijkt me zo gaaf, even naar zee in je middagpauze, breekt lekker je dag :), xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 12658

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: