Vakantie, bijna naar huis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu Vakantie, bijna naar huis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon - WaarBenJij.nu

Vakantie, bijna naar huis!

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Vorige week dinsdag heb ik de hele dag op de pier gestaan om groepen toeristen op te wachten. Met de laatste bus mocht ik meerijden zodat ik op het werk afgezet zou worden. Niet bij nagedacht dat de bus eerst een hele tour ging doen. De likeurtour. Was leuk om die ook een keer te zien en daarna was ik al snel klaar met werken.

Ik was al 2 dagen niet zo lekker en toen ik thuis kwam om 5 uur ben ik meteen gaan slapen. Alleen even eruit geweest om te eten en verder heb ik tot de volgende ochtend 7 uur geslapen. Bijna 14 uur dus! Toen maar gaan werken en was weer wat opgeknapt.

Zaterdagochtend Clemens opgehaald en toen naar Zanzi gereden. Lekker dagje strand gehad. Daar kwamen ook nog wat huisgenootjes. Volgende dag naar St Tropez geweest.

Dinsdag was het Clemens laatste avond op Curaçao. Zijn even naar Campo geweest (striptent) om afscheid te nemen van z’n vrienden. Is wel grappig voor een keer om te zien daar, maar daarna heb je het ook wel gezien. Na 1 mannelijke stripper zijn we weer gegaan. Daarna lekker filmpje gekeken & laat gaan slapen. Woensdag had ik vrij en de hele dag een beetje gechilld. Samen met z’n neef zijn we aan het eind van de dag naar Hato gereden en daar afscheid genomen.

Donderdag was mijn laatste werkdag. Ik had 32 overuren gedraaid deze maanden dus had nog 4 vrije dagen tegoed! ’s Avonds was er voor Frans en mij een afscheidsbarbecue op het werk geregeld. Lekker gegeten en het was gezellig. Daarna met Mitch en Wouter op de patio gezeten en bij Miles ‘wie is de mol’ teruggekeken.

Vrijdag was ik dus vrij, maar ben van 10 tot half 6 naar het werk gegaan. Non stop aan mijn stageverslag gezeten pfoe. Volgende keer toch maar wat beter plannen. Dat zeg ik elk jaar weer, maar misschien wel slim om het een keer echt te doen. Om half 6 was het eindelijk af en mijn vakantie was officieel begonnen! Voelde super chill toen ik uit het werk kwam.

Zaterdag ben ik met Wouter & Mitchell bij Papagayo gaan liggen. Lekkere bedjes, zonnetje, palmbomen en een zwembad gevuld met zeewater. Top eerste vakantiedag. Is wel wat anders dan de vrije dagen die we in Nederland hebben na elke periode. ’s Avonds met z’n alle op de patio spelletjes gedaan en daarna uit in Bermuda.

Zondag met Saskia en Mitchell weer naar St Tropez. Het was tot half 4 bewolkt pfoe. Daarna kwam de zon eindelijk, maar moest om 4 uur al weg! Bianca ging naar huis & ik heb haar en d’r nichtje weggebracht naar Hato. Daarna even bij Miles gezeten & ’s avonds met huisgenootjes naar Wet & Wild.

Vandaag was ik al vroeg wakker en ben ik nog voordat iedereen naar stage moest met Suus boodschappen gaan doen. Daarna even de stad in geweest en toen met Mitchell naar St Tropez. Net als de dag ervoor hebben we weer sportief 30 baantjes gezwommen. Daarna kwamen Saskia en de broer van Emma ook. Lekker bruin geworden & nu zit ik wat te drinken bij Miles.

Vandaag is ook Evi naar huis gegaan. Raar dat er steeds meer weggaan, het is toch echt afgelopen bijna. Ik heb nu nog precies 1 week hier. Alles voor de laatste keer doen én genieten van het lekkere klimaat en de mooie stranden. Ik ga het zeker missen allemaal en ben tegelijkertijd ook klaar om weer lekker naar huis te gaan. Ga er een mooi laatste weekje van maken, zie jullie snel xxxxxxxxx

  • 21 Januari 2014 - 08:34

    Anita:

    Wat is het snel gegaan kanjer. Wat heerlijk dat je nog een week vakantie hebt nog en dat je ook weer bent opgeknapt. Ga er nog even heerlijk van genieten enne.........ook goed om te horen dat je wel weer graag naar huis wilt, tot gauw, xxxxx

  • 21 Januari 2014 - 11:02

    Rina:

    Ik sluit me volledig bij Anita aan. Nog ff heerlijk genieten van alles en dan kom je weer lekker naar huis. Zal wel ff wennen worden voor je als je weer terug bent, maar ook dat went snel. De tijd in Curaçao pakt niemand je meer af en deze super ervaring draag je je hele leven bij je. Wat een prachtige foto's zal je hebben, ben zo benieuwd er naar en naar je verhalen. Tot volgende week, have fun nog ff. Xxx

  • 22 Januari 2014 - 06:49

    Petra:

    Trek maar wat warms aan goede tijd om naar huis te komen . Het gaat nu echt winter worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 12635

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 27 Januari 2014

Zon, zee, strand, feestjes én stage op Curaçao!

Landen bezocht: